چه لباسی نخریم!!!!

چه لباسی نخریم!!!!

بهترین نکته ها برای خرید عالی لباس کودک دلبندتان

درست زمانی که وسط کلی لباس رنگارنگ با کلی طرح عروسکی و رنگهای شاد ایستادی و داری ذوق میکنی و دوست داری همه اونها رو بخری همونجا به این فکر کن که چه دلایلی میتونه وجود داشته باشه که  یکی یکی از حجم لباسهای انتخابی ت کم کنی و به اونها برچسب نامناسب بزنی ..ما کمکت میکنیم بهترین انتخاب رو داشته باشی.

لباس نازک نخر

قبل خرید یه لحظه بگیر سمت نور لباس رو .اگه دیدی اون طرفش پیداست این یعنی لباس کیفیت خوبی نداره و بعد چند بار شستشو مطمینا قراره بابت خریدش خودتو سرزنش کنی.

از خرید لباس های زبر و ضخیم دوری کن

پوست بچه ها از برگ گل نازک تر و حساس تره .قبل خرد دقت کنید لباس ضخیم نباشه یا به اصطلاح بدن بچه رو نخوره .لباسهای نخی و پارچه ای بسیار گزینه مناسبی برای لباس بچه هستن.

خرید لباسهای پولکی و زرق و برقی ممنوع

تور و گیپور و پولک و ...درسته که زیبایی لباس رو چند برابر میکنه اما به همان اندازه هم بچه رو اذیت میکنه .و باعث خارش و التهابات پوستی میشه .اگر در موارد استثنا هستید و ناچار به خرید لباس مجلسی با این ویژگی میباشید پس سعی کنید حتما برای تایم کوتاه باشه و لباس راحت تر هم همراهتون باشه ضمن اینکه چک کنید زیر این نوع پارچه ها حتما آستری کار شده باشه که تماس مستقیم با پوست بچه نداشته باشه .

دامن و شلوار دکمه دار سعی کنید نخرید

گزینه بهتری داریم .سعی کنید از دامن ها و شلوارهایی خرید خودتون رو قطعی کنید که کمر کشی دارن .هم از لحاظ نشستن و دویدن بچه و هم به لحاظ اینکه بچه ها تعداد دفعاتی که نیاز به سرویس بهداشتی پیدا میکنند به مراتب بیشتر از یه آدم بزرگه .پس اجازه بدین پوششی داشته باشه که در عین شیکی راحتی بیشتری برای بچه داشته باشه .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد