رنگ لباس مناسب برای دختربچه ها

رنگ لباس مناسب برای دختربچه ها

رنگ لباس دختربچه ها بسیار متنوع ست و به راحتی می تونید برای مناسبتهای مختلف ست های زیبا با رنگ های زیبا و مناسب با سن و رنگ پوستشان تهیه کنید .

دنیای پوشاک کودکان بسیار رنگی و جذاب است.با دانستن فقط چند نکته میتوان حرفه ای شیک پوشید.نیاز به صرف هزینه های گزاف نیست .در عین ساده پوشی اولین نکته ای که به چشم بیننده میخوره هماهنگی و رعایت تعادل رنگهای متناسبه که تحسین بیننده رو دنبال خودش میاره براتون.

ترکیب رنگ  مناسب لباس دختر بچه چیست؟

ترکیب رنگ لباس دختر بچه

ترکیب رنگ لباس دختر بچه در سنین مختلف، تنوع بسیار بالایی دارد. پس می‌توانید برای حضور فرزندتان در مراسم‌ها و مهمانی‌ها از ترکیب رنگ‌های گوناگون استفاده کنید. برای انتخاب لباس‌های با رنگ مناسب برای دختربچه‌ها علاوه بر توجه به رنگ پوست، به رنگ مو و یا رنگ چشم‌هایشان نیز توجه کنید.

اگر دختر شما پوست روشنی دارد می‌توانید برای او از تمامی رنگ‌های شاد موجود در دنیا لباس فراهم کرده و یا تندترین طیف رنگی را برای وی خریداری کنید. این رنگ پوست با رنگ لباس سیاه، قرمز، سرمه‌ای، سرخابی، سبز یشمی و آبی کاربنی نیز تناسب قابل قبولی به وجود خواهد آورد. 

برای دختر بچه‌های با پوست‌های گندمی و یا خرمایی می‌توانید از رنگ‌های گرم و طیفی از رنگ‌های زرد و نارنجی استفاده کنید. برای کودکان با رنگ پوست سبزه رنگ‌های سرد روشن انتخاب مناسب‌تری هستند. اگر فرزند شما دارای پوست تیره است می‌توانید برای ترکیب رنگی لباس وی از رنگ‌های براق و روشن استفاده کنید .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد