تاثیر رنگ لباس بر خلق و خوی بچه

تاثیر رنگ لباس بر خلق و خوی بچه

حتما تا الان شنیدین که میگن این لباسو که میپوشه بچم معصوم میشه و یا اینو که میپوشه خیلی شیطون میشه میخوام اینجا بهتون از تاثیر جادویی رنگها بر رفتارها بگم.

بعد از شناخت رنگها به سراغ این میریم که بیبینیم حالا رنگها و انتخابشون چقدر میتونه مهم باشه

وقتی هر روز صبح به دنبال انتخاب یه رنگ هستید برای پوشیدن لباس در حقیقت شما ناخوداگاه با توجه به روحیه و وضع روحی همان روز به سراغ یه رنگ پوشش میرید .تاثیر رنگ لباس بر روحیه فرد بر هیچ کس پوشیده نیست .حتی جایگاه استفاده شون هم مهمه .مثلا رنگ سبز هنگام صبحانه خوردن رنگی آرامش بخش است ولی همین رنگ هنگام کار کردن ممکن است به شما احساس سنگینی بدهد.روانشناسی رنگ لباس کودک

توجه به قوانین روانشناسی رنگ لباس کودک به شما کمک می‌کند تا رنگ‌هایی را برای لباس کودک خود انتخاب کنید که برای روحیه آن‌ها مناسب‌تر است. برای نمونه رنگ آبی به کودک حس آرامش و امنیت داده و یا خلاقیت او را برمی‌انگیزد. 

رنگ قرمز به او شور و هیجان داده و رنگ زرد را می‌توان رنگ روشن بینی به شمار آورد. رنگی که به تحریک کودکان منجر می‌گردد. رنگ سبز از دیدگاه روانشناسانه رنگ سلامتی و آرامش بوده و رنگ صورتی به کاهش ضربان قلب کودک کمک می‌کند. بنفش توجه کودکان را به خود جلب ساخته و نارنجی حافظه آن‌ها را برمی‌انگیزد

اینجا فقط نگاه اجمالی خواهیم داشت به خصلت و تاثیر رنگها بر روحیه و خلق و خوی فرد...

رنگ قرمز

به شما احساس جسارت و قدرت میدهد .وقتی در تلاش هستید به هدفی برسید قرمز را به ترکیب رنگهای خود اضافه کنید .

رنگ نارنجی 

اشتیاق شادی وانرژی .رنگی مناسب برای ساعتهای ورزش .نارنجی ویژه کودکان اجتماعی و برون گراست .

رنگ زرد 

روشنایی انرژی گرما.زمانی که نیاز داشتید رنگ شاد بپوشید حتما از زرد در ترکیب پوشش استفاده کنید .حس غم و ناراحتی در اطراف رنگ زرد به سختی میاد.

رنگ سبز

رنگ شانس طبیعت ایمنی نماد آرامش و امنیت.زمانی که امیدوار به شروع دوباره هستید سبز بپوشید.یه رنگ عالی برای شروع یه فصل یا یه پروژه کاری 

رنگ آبی 

رنگ آرامش .این رنگ اضطراب را کاهش میدهد.به اطرافیان آرامش میدهد .یه انتخاب مناسب برای سخنرانی درکار و  یا مدرسه

رنگ بنفش 

رنگ ثروت .زمانی که میخواهید متمایز و خاص باشید بنفش بپوشید.

رنگ صورتی 

رنگ عاشقانه رنگ مهربانی .رنگی خاص که از ترکیب قرمز و سفید به دنیا اومده و بسیار مناسب عاشقانه های خاص و جشن با عزیزانتان میباشد.

رنگ قهوه ای 

طبیعت و قدرت امنیت و انزوا.زمانی که به سکون یا لحظه ای آرامش نیاز دارید قهوه ای بپوشید .رنگی گرم نماد زمین .فقط زیاده روی در استفاده از این رنگ افسردگی به همراه دارد.

رنگ مشکی

رنگ قدرت جسارت .مشکی مثل قرمز جسارت را فریاد نمیزند.اما به راحتی دیگران را میترساند .کسی که مشکی میپوشد در محیط مدرسه و کار به عنوان فردی که صاحب قدرت است شناخته میشود و جدی گرفته میشود.

رنگ سفید

رنگ پاکی و معصومیت .احساس سرخوشی و سرحالی القا میکند.حس تازگی و نویی میدهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد