انتخاب استایل متناسب با شخصیت کودک

انتخاب استایل متناسب با شخصیت کودک

خاص پوشی از کودکی آغاز میشود.شخصیت کودک را با استایلش بساز.هر چند بیشتر وقت والدین صرف نگهداری از بچه ها ست اما توجه به لباس پوشیدن کودک هم تاثیر زیادی در تربیت کودکان داره .

اینجاییم تا به شما کمک کنیم استایل کودکتان را بیابید

با انتخاب استایل متناسب با روحیه کودک دلبندتان به شکل گیری شخصیت او جهت بدهید.انتخاب لباس مناسب و یا نا مناسب نقش بسیار پررنگی در تربیت بچه ایفا میکند .پس لطفا حوصله به خرج دهید و تاپایان این مطلب ما را همراهی کنید ...

هر چندکه تصمیم گیرنده نهایی شما هستید اما لطفا برای انتخاب لباس و هنگام خرید به نکاتی مانند راحتی رنگ ویژگی شخصیتی و علایق کودکتان توجه کنید و با خود تکرار کنید برای خرید لباس کودکم فقط سلیقه شخصی من شرط نیست.

ست لباس بچگانه مطابق با استایل

ست کردن لباس بچه گانه بر اساس استایل کمی دشوار است.مثلا شما برای فرزندتان یک بلوز شیک و کت و کراوات انتخاب می کنید پس برای شلوار هم باید به سراغ شلوار پارچه ای مناسب بروید نه اینکه برای شلوار به سراغ جین یا شلوار مام استایل بروید زیرا شما یک سبک کلاسیک انتخاب نموده اید پس بهترین انتخاب همان شلوار پارچه ای و راسته می باشد ..یا اینکه شما یک تیشرت انتخاب می کنید پس برای شلوار هم سراغ شلوار جین یا فشن بروید زیرا سبک شما اسپرت می باشد . شلوار پارچه ای نتیجه ی جالبی نخواهد داشتدر اینجا مختصر و مفید برای انتخاب استایل مناسب به چند نکته اساسی اشاره میکنیم .

1_راحتی لباس 

به دلیل جنب و جوش و تحرک بچه ها به کودک اجازه دهید لباسی به تن کند که در آن احساس راحتی دارد.مهمترین مسیله و اولین فاکتور لباس راحت هست.به هیچ وجه او را مجبور به پوشیدن لباسی که در آن احساس راحتی ندارد نکنید.

2_شخصیت کودک 

فروید روانشناس میگوید تمام زندگی همان 8سال ابتدایی ست و بقیه نشخوار همان 8سال...

هنگام خرید به ویژگی شخصیتی کودکتان توجه کنید .این مورد بسیار به ظاهر کوچک تاثیر روانی بسیار بزرگی در زندگی بزرگسالی کودک خواهد داشت.دقیقا همانقدر که رفتارتان روی سلامت روان کودک و شکل گیری شخصیتی او نقش دارد لباسی که به او می پوشانید نیز شکل دهنده شخصیت اوست.

3-برند

لباس کودک را از برندهایی فراهم کنید که اصول بهداشتی را در تهیه لباس مد نظر دارن و از پارچه هایی برای تهیه لباس استفاده میکنند که الیاف  طبیعی داره و مشکلات پوستی  برای کودک با توجه به حساسیت و لطافت پوست بچه ها ایجاد نمیشه.

4_رنگ 

هر چند که کثیف شدن لباس بچه ها و شستشوی زیاد لباسهاشون معضل شده برای هممون ولی ترجیحا تا حد امکان از خرید لباسهایی با رنگ تیره اجتناب کنید .و البته منظورمان انتخاب رنگ تماما سفید نیست اما مثلاا میتونید از رنگ نباتی شیری و یا استخوانی به جای سفید انتخاب کنید.خرید از گالری رها به شما این فرصت رو میده که هر سبک هر مدل لباسی رو با رنگ دلخواهتون سفارش بدین.

5-مد سال 

هر سال مدلهای متنوع و جدیدی از صنعت مد و پوشاک لباس کودک روانه بازار میشه .اگه به دنبال این هستید که در عین راحتی و برند بودن لباس , کودکتان پوششی داشته باشه که متناسب با رنگ و مدلهای ترند بازار باشه حتما در اینجا میتونید مدلهایی را انتخاب کنید که کودکتان مد پوشی رو تجربه کنه.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد